1 Ağustos 2010 Pazar

Church East Sokagi, Enterprise Apartmani, Daire 23 :)



Kendimle bu kadar gurur duydugum nadir olaylar vardir hayatimda fakat bunu anlatmak cok hosuma gidiyor:)Haziranin son gunlerinde 3 gunlugune gelmistik Londra'ya. Salih'in toplantilari vardi, ben de ev arayacaktim. Onceden ev tutmak istedigimiz bolgeyi belirledik ve internetten emlakci ile randevulasip bakacagimiz evleri kararlastirmistik.
Fakat isler pek de oyle olmadi. Gece 2'ye dogru otele girdik, sabah 9da ben ev tutacagimiz bolgedeydim. 10da emlakciyla randevum vardi ve biraz gezindim.Gittigimde kadin bana sectigimiz evlerden (10 ev) 3unun uygun oldugunu bunlardan da 1inin aslinda bizim kosullarimiza uyabilecegini soyledi.Daha sonra gorev bilinciyle butun emlakcilari gezip, onlarca eve baktim.Sonunda birinde kararliydim ve Salih'i is cikisi gelmesi icin cagirdim.
Sonuc ; sabah 9da ayak bastigim bu guzel kasabadan aksam 7de evi tutmus,anlasmalari imzalamis olarak ayrildik :)
Simdi bu sirin malikanemizde mutlu mesut yasiyoruz, iyi ki de burayi tutmusuz diyerek.
Daha da yazacak cok sey var ama sirayla.

Hiç yorum yok: